PENGUMUMAN PENTING!! JANGAN TERLEPAS PELUANG!!!

September 11, 2009

Berkongsi Juadah Berbuka Bersama Masyarakat


SHAH ALAM - Srikandi Shah Alam dalam usaha murni membantu wakil rakyat iaitu YB Yaakub Sapari - DUN Kota Anggerik, telah turun ke beberapa kawasan sekitar untuk berkongsi lauk-pauk sebagai juadah untuk berbuka puasa.


Juadah percuma yang disediakan dalam lebih kurang 400 bungkus telah diagihkan kepada masyarakat setempat di beberapa kawasan.

Setakat ini, kawasan yang telah dikunjungi adalah Pangsapuri Seksyen 7, Pangsapuri Seksyen 16, Kg Melayu Subang Tambahan dan Kg Bukit Subang. Kawasan-kawasan ini rata-rata penduduknya adalah terdiri daripada golongan sederhana dan berpendapatan rendah.



Kehadiran kami ke kawasan-kawasan tersebut tidak diwar-warkan terlebih dahulu kerana bertujuan untuk mewujudkan suasana harmoni dan mesra kepada semua masyarakat tanpa mengira status dan latar belakang isi rumah.

Agihan diberikan kepada sesiapa sahaja yang pada masa itu berada disekitar kami ketika aktiviti ini dijalankan.


Di lokasi juga kami turut dibantu oleh wakil-wakil KeAdilan Cabang dan Ranting yang merupakan penduduk di situ.

Mereka amat komited dalam memberi semangat serta dorongan kepada kami sebagai satu pasukan yang mempunyai tujuan yang sama dalam memperjuangankan KeADILan harapan baru untuk Malaysia.

Antara tujuan lain aktiviti ini diadakan adalah untuk mengukuhkan lagi silaturrahim antara masyarakat. Disamping itu juga, kami dapat memperkenalkan kepada masyarakat bahawa salah satu matlamat penubuhan Srikandi KeADILan adalah untuk membantu wakil rakyat dalam agenda yang berkaitan dengan khidmat sosial dan kebajikan.



Sehingga kini, usaha murni kami rata-rata telah disambut baik oleh penduduk setempat. Mereka telah banyak memberi sokongan yang amat memberangsangkan.

Diharapkan agar masyarakat akan lebih memberikan keyakinan untuk kami meneruskan dan memperkasakan aktiviti-aktiviti sebegini pada masa-masa akan datang.


Sokongan masyarakat amat penting untuk kami terus mengorak langkah dan meneruskan perjuangan KeADILan untuk rakyat.

2 comments:

AJAI- Admin said...

Syabas pada Srikandi dan Wanita Keadilan Shah Alam..

Salute komitmen Otai Keadilan kita, Hj Ipin kendatipun kaki sakit tetapi tetap aktif..

anak muda shah alam said...

maaf la x dapat nak bantu pada phogram tersebut kerana team anak muda shah alam ada program lain yang tak dapat di elakan.